مراجعه کننده محترم با سلام و ادب سامانه الكترونيكي پاسخگويي به شكايات شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی كه در اجراي ماده 25 قانون ارتقاي نظام سلامت اداري و مقابله با فساد فعال گرديده ، فرايندي است كه به موجب آن شمامي توانيد شكايات خود را در آن ثبت نموده و اين سازمان مسئوليت پاسخگويي و رسيدگي به اين شكايات را به عهده دارند . رويه ثبت و پاسخگويي به شكايات در سامانه موصوف به گونه اي است كه مشتري با ورود به سامانه و ثبت شكايت خود را دريافت مي نمايد شكايت واصله توسط واحدهاي بازرسي مورد رسيدگي قرار گرفته و براساس زمان بندي تعيين شده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام خواهد گرديد در صورت عدم پاسخگويي در مهلت معين ( 30 روز ) شاكي مي تواند از طريق همين سامانه موضوع را پيگيري نمايد .
پيش از تنظيم و ارسال شكايت خود به نكات زير توجه فرمائيد
* در صورتي كه قبلاَ شكايت خود را به روش ديگري ارسال نموده ايد و پرونده شمادر حال رسيدگي است ، از ارسال مجدد شكايت خودداري نماييد .
* شكايت هايي كه داراي اطلاعات ناقص ويا نادرست بوده و يا مشخصات شاكي ناقص و يا هويت وي احراز نشود ، رسيدگي نخواهد شد .
* در صورتيكه جمعي از اشخاص حقيقي يا حقوقي و يا يك شخص حقوقي به ثبت شكايت در سامانه تمايل دارند بايد مشخصات يك فرد حقيقي به نمايندگي از اشخاص يا شركت ، در فرم شكايت درج شود ، در غيراينصورت به شكايت رسيدگي نمي شود .
* مسئوليت قانوني مطالب اظهارشده برعهده شاكي خواهد بود .
* تكميل اطلاعات براي فيلدهاي ستاره دار اجباري است .
* با توجه به محدوديت زماني در نظر گرفته شده براي ايجاد ارتباط با سرور در فضاي اينترنت به هنگام ورود اطلاعات ، شايسته است در ابتدا متن شكايت خود را خارج از اين سيستم تايپ نموده و به هنگام تكميل اطلاعات شكايت نامه خود ، آنرا در محل متن شكايت كپي نماييد .
* شكايت بايد متضمن هويت كامل ، نشاني ، كد ملي شاكي و همراه با دلايل باشد . پس از وارد كردن مشخصات و متن شكايت خود و ديگر اطلاعات مورد نياز در سامانه ، توسط سيستم يك شماره پيگيري براي شما صادر مي شود كه به وسيله آن مي توانيد در همين سامانه پاسخ خود را دريافت نمائيد . در نگهداري و عدم افشاي اين شماره به ديگران دقت نماييد .
◄ثبت شکایت
◄پیگیری شکایت |